- Επισκευές κατ’ οίκον
Ο πελάτης επικοινωνεί μαζί μας τηλεφωνικά, με email ή με γραπτό μήνυμα, ώστε να μας ενημερώσει για τη βλάβη της συσκευής του και να καταχωρήσουμε τα απαιτούμενα στοιχεία. Άμεσα ένας τεχνικός μας θα επικοινωνήσει με τον πελάτη για να κανονίσει ραντεβού για επίσκεψη στον χώρο του για την επισκευή, έχοντας διαθέσιμα μαζί του όλα τα απαραίτητα ανταλλακτικά.
- Επισκευή στον χώρο μας
Ο πελάτης φέρνει τη συσκευή του στον χώρο μας. Έπειτα από ενδελεχή έλεγχο της συσκευής από τεχνικό μας, επικοινωνούμε με τον πελάτη, ώστε να τον ενημερώσουμε για το κόστος και τον χρόνο επισκευής.
- Πώληση ανταλλακτικών
Ο πελάτης επικοινωνεί μαζί μας τηλεφωνικά, με email ή με μήνυμα κι ένας υπάλληλος τον ενημερώνει για τη διαθεσιμότητα και το κόστος του ανταλλακτικού που αναζητά.
- Τεχνικές πληροφορίες & συμβουλές
Επικοινωνείτε μαζί μας για τεχνικές πληροφορίες συμβουλές και παλιά φυλλάδια οδηγιών.